Over ons - LUCHTHAVEN & PERSONENVERVOER TIMO

Ons bedrijf LUCHTHAVEN & PERSONENVERVOER TIMO is ontstaan uit een passie voor het bieden van kwalitatief hoogwaardig vervoer aan onze klanten in Oostende en omstreken . Met jarenlange ervaring en een focus op uitstekende service, streven we ernaar om onze klanten veilig en comfortabel naar hun bestemming te brengen. Onze toewijding aan eerlijke tarieven en klanttevredenheid onderscheidt ons van de rest. We zijn trots op onze betrouwbaarheid en flexibiliteit, en kijken ernaar uit om ook jou een aangename reiservaring te bieden.

Wil je gebruik maken van onze diensten?

Neem vandaag nog contact met ons op voor luchthavenvervoer, personenvervoer of zakelijk vervoer. Wij staan klaar om jouw reis zo aangenaam mogelijk te maken.

Contact

LUCHTHAVEN VERVOER TIMO

Ondernemingsnummer:1016.914.841

BTW-nummer:BE1016.914.841

 

ZANDVOORDESTRAAT 2

8400 Oostende

 

Openingstijden

 

24/7 bereikbaar 

 

 

Contact

[+32 0456/14.25.40

info@luchthaven-personenvervoer-timo.be

Social media

ALGEMENE VOORWAARDEN

 

Algemene Voorwaarden:

1. Betaling dient contant aan de chauffeur te geschieden. Bij aanvang van de rit wordt de volledige betaling gevraagd, mits dit bij de boeking is overeengekomen. Op verzoek kan een betalingsbewijs van de chauffeur worden verkregen. Indien u een factuur wenst, wordt deze na uw terugkeer verzonden. Bij niet-betaling van de factuur binnen 14 dagen na de factuurdatum, wordt er een toeslag van 15% in rekening gebracht, met een minimum van 25 euro.

2. Alle klachten met betrekking tot facturen dienen schriftelijk en aangetekend te worden ingediend binnen 7 dagen na de factuurdatum.

3. Het vervoer geschiedt onder de verantwoordelijkheid van de klant, maar Luchthavenvervoer Timo zal er alles aan doen om personen of goederen tijdig op de bestemming te brengen.

4. Door het reserveren van een service via onze website, e-mail of telefonisch, gaat u een contract aan met Luchthavenvervoer Timo.

5. Onze standaardtarieven zijn gebaseerd op gedeeld vervoer. Wanneer de klant kiest voor standaard/gedeeld vervoer, kan het voorkomen dat er andere klanten meereizen. Dit stelt ons in staat om onze tarieven laag te houden, waardoor het door u opgegeven ophaaluur licht gewijzigd kan worden. Voor ritten naar de luchthaven kunt u ons tot 1 dag van tevoren telefonisch bereiken. Wij zorgen er uiteraard voor dat u tijdig op de luchthaven arriveert. Bij terugritten kunnen andere passagiers, die dezelfde vlucht of een aansluitende vlucht (binnen een half uur van uw vlucht) hebben, meereizen.

6. Wanneer de klant kiest voor privé-vervoer (niet-gedeeld vervoer), reist deze altijd alleen en wordt rechtstreeks naar zijn of haar bestemming gebracht, zonder tussenstops of omwegen.

7. Bij annulering binnen 24 uur wordt de helft van het bedrag in rekening gebracht. Voor andere annuleringen geldt een vaste administratieve kost van 25 euro.

8. Luchthavenvervoer Timo kan niet aansprakelijk worden gesteld voor vertragingen, wijzigingen of annuleringen van de service door overmacht of andere onvoorziene omstandigheden. Wij zullen echter ons best doen om dergelijke situaties te voorkomen.

9. Wachttijden veroorzaakt door de klant kunnen door Luchthavenvervoer Timo in rekening worden gebracht. De klant is verplicht om Luchthavenvervoer Timo onmiddellijk op de hoogte te stellen bij een vertraging van zijn vlucht van meer dan 30 minuten.

10. In onze standaardprijs is 1 uur wachttijd inbegrepen. Indien de chauffeur na uw landing op de luchthaven langer dan 1 uur moet wachten, kunnen wij extra wachttijd in rekening brengen van 40 euro per uur (10 euro per begonnen kwartier).

11. Wij verzoeken de klant om een mobiel nummer waarop zij altijd bereikbaar zijn. Dit is praktisch voor verduidelijkingen, vragen van de chauffeur onderweg, of het verifiëren van de status van de bagage bij een terugreis. Indien de klant na de landing telefonisch niet bereikbaar is, wacht de chauffeur maximaal 1 uur. Indien de klant ons op de hoogte stelt van wijzigingen in het reisschema, zal de chauffeur vanzelfsprekend aanwezig zijn.

12. Indien uw vlucht vertraging heeft, zullen wij prioriteit geven aan klanten die op reis vertrekken.

13. Indien uw vlucht eerder landt dan gepland, kan het zijn dat u op de chauffeur moet wachten; wij zullen echter proberen dit te voorkomen.

14. Indien u ons onjuiste gegevens verstrekt (bijvoorbeeld het vertrekuur in het buitenland in plaats van het aankomstuur in België), kunnen wij niet garanderen dat er een chauffeur beschikbaar is.

15. Bij elk contract dat met de chauffeur wordt aangegaan, verklaart de huurder dat hij gebruikmaakt van de dienst voor minimaal 3 uur.

16. Het dragen van een gordel is wettelijk verplicht. Een boete voor het niet dragen zal worden verhaald op de reiziger.

17. Kinderstoeltjes, kinderzitjes en maxi-cosi's worden door Luchthavenvervoer Timo kosteloos ter beschikking gesteld, mits vooraf aangevraagd en afhankelijk van beschikbaarheid.

18. Kosten voor schade of vervuiling aan onze voertuigen veroorzaakt door de klant zullen in rekening worden gebracht. Het bedrag van €50 dient onmiddellijk aan de chauffeur te worden betaald.

19. Afwijkingen van onze standaard dienstverlening zijn mogelijk na onderlinge overeenkomst. Voor deze afwijkingen kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. De klant ontvangt vooraf een duidelijk overzicht van deze extra kosten.

20. Op al deze algemene voorwaarden is Belgisch recht van toepassing. Luchthavenvervoer Timo behoudt zich het recht voor om deze voorwaarden te allen tijde te wijzigen.